Hej :).

Dawno, dawno temu (w styczniu!) napisałam dla Was posta z dobrymi źródłami białka – TUTAJ. Obiecałam, że będzie druga część, więc oto po 9 miesiącach jest i ona :D.

W poprzednim poście na temat białka pisałam, że porzucam produkty mleczne, ponieważ to one najprawdopodobniej były winowajcą mojego złego samopoczucia. Na szczęście okazało się, że ostawienie serków wiejskich i twarogu nie pomogło. Piszę na szczęście, bo nie umiem żyć bez tych produktów i nie chcę z nich rezygnować ;). Okazało się, że spożywałam zbyt dużą ilość błonnika w stosunku do zbyt małej ilości płynów i to powodowało moje złe samopoczucie. Na szczęście mam to już za sobą :).

protein2 DOBRE ŹRÓDŁA BIAŁKA*:

  • soja 35g**
  • soczewica czerwona – 25g
  • soczewica zielona – 24g
  • sezam – 23g
  • migdały – 20g
  • wołowina – 19-21g
  • ciecierzyca – 19g
  • amarantus ekspandowany – 18g
  • baranina – 16g
  • wieprzowina – 16g
  • dorsz – 16g
  • płatki owsiane – 12g

* wartości podane w przybliżeniu, ponieważ wiele źródeł podaje różne informacje **wartości podane na 100g produktu Amarantus3

Kotletz Soczewicy2

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X