Hej :).

Dawno, dawno temu (w styczniu!) napisałam dla Was posta z dobrymi źródłami białka – TUTAJ. Obiecałam, że będzie druga część, więc oto po 9 miesiącach jest i ona :D.

W poprzednim poście na temat białka pisałam, że porzucam produkty mleczne, ponieważ to one najprawdopodobniej były winowajcą mojego złego samopoczucia. Na szczęście okazało się, że ostawienie serków wiejskich i twarogu nie pomogło. Piszę na szczęście, bo nie umiem żyć bez tych produktów i nie chcę z nich rezygnować ;). Okazało się, że spożywałam zbyt dużą ilość błonnika w stosunku do zbyt małej ilości płynów i to powodowało moje złe samopoczucie. Na szczęście mam to już za sobą :).

protein2 DOBRE ŹRÓDŁA BIAŁKA*:

  • soja 35g**
  • soczewica czerwona – 25g
  • soczewica zielona – 24g
  • sezam – 23g
  • migdały – 20g
  • wołowina – 19-21g
  • ciecierzyca – 19g
  • amarantus ekspandowany – 18g
  • baranina – 16g
  • wieprzowina – 16g
  • dorsz – 16g
  • płatki owsiane – 12g

* wartości podane w przybliżeniu, ponieważ wiele źródeł podaje różne informacje **wartości podane na 100g produktu Amarantus3

Kotletz Soczewicy2

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X