Było już Przykładowe Zdrowe Menu, Foodbook Przyszłej Mamy, a teraz postanowiłam zmienić nazwę cyklu na Foodbook Pipilotki. Zmieniło się u mnie tak wiele, że postanowiłam zadbać o powiew świeżego powietrza również na blogu.

Foodbook Pipilotki 1

Foodbook Pipilotki 1

Przyznam, że nie jest łatwo zadbać o zdrowe i urozmaicone posiłki z kilkutygodniowym dzieckiem na ramieniu, ale staram się jak mogę i większość posiłków jest u nas bardzo zdrowa. Czasem tylko brakuje mi inwencji twórczej, ale ostatnio zaczęłam wymyślać potrawy podczas spacerów z małą i przyznam, że udaje mi się czasem ugotować coś naprawdę fajnego. 

Pudding z tapioki z truskawkami (przepis TUTAJ)

Foodbook Pipilotki 1

Koktajl (szpinak, pół banana, woda kokosowa, pół kiwi), pół bułki pełnoziarnistej z szynką z indyka i roszponką

Foodbook Pipilotki 1

Makaron z sosem salsa (przepis TUTAJ) i mięsem mielonym z indyka + roszponka

Foodbook Pipilotki 1

Naleśniki orkiszowe (1 jajko, woda, łyżeczka kakao 1:1 mąka orkiszowa biała i pełnoziarnista – dodaję tyle, aby uzyskać pożądaną konsystencję) + łyżka serka wiejskiego + pół banana + kilka truskawek + odrobina syropu klonowego

Foodbook Pipilotki 1

Sałata lodowa z warzywami i oliwą + pół bułki pełnoziarnistej z szynką drobiową

Foodbook Pipilotki 1

Tak to teraz mniej więcej u mnie wygląda. Staram się jeść jak najwięcej warzyw, dlatego nie mogę doczekać się nowalijek. Obecnie najlepiej spisują się u nas warzywa korzenne lub wszelkiego rodzaju sałaty. Pamiętam też o tym, że kanapka z plastrem ogórka to nie jedna z pięciu porcji warzyw. A że „zimowe” pomidory czy właśnie ogórki mają nie za wiele wartości odżywczych i witamin, staram się jeść jak najwięcej warzyw zielonych, jak szpinak czy roszponka.

Co myślicie o moim Foodbooku? Czegoś jest za dużo, czegoś za mało? Jak wygląda Wasze dziennie menu?


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Podobne wpisy

Przykładowe Zdrowe Menu #39 1700kcal

Foodbook przyszłej mamy 3

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą kilkumiesięcznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Facebook
Instagram
  • Takie pysznoci zjada moja crka na niadanie Na szczcie sihellip
  • Idealna kolacja? Warzywa na patelni z odrobin mozzarelli  Zdrowohellip
  • A trudno uwierzy e s one tak pyszne jak wygldajhellip
  • U nas w parku jeszcze troch jesieni Teraz czekam nahellip
  • Kto chtny na rozgrzewajc zup meksykask? To i inne pysznocihellip
  • niadanie idealne  kasza bulgur z serkiem wiejskim bananem gruszkhellip
  • Moje drugie niadanie  Domowa bueczka z awokado i pomidoremhellip
  • Dziecko zasno a mama ukrada mu miciutki kocyk zrobia sobiehellip
  • Dlaczego tylko rodzice maj je pancakes na niadanie? Dzisiaj ihellip
Archiwum


Polecane
X