Kwiecień zmotywował mnie do działania i w końcu udało mi się powrócić do biegania. Dzięki Endomondo mogę dokumentować wszystkie treningi w tabeli i cieszyć się z wykonanych ćwiczeń. Jednym słowem dobre narzędzie. Jednak, jak dla mnie mało estetyczne, mało kobiece i mało osobiste. Dlatego zabrałam się do stworzenia własnej grafiki, która pomoże mi kontrolować ilość i jakość treningów.

Majowy kalendarz treningowy 3

MAJOWY KALENDARZ TRENINGOWY

Oczywiście, grafika nie powstałaby, gdyby nie Wy, bo tworzenie dla siebie samej nie sprawia mi tak dużej frajdy. Ze względu na to, że to, co podoba się mi, niekoniecznie może podobać się moim czytelnikom, zaprojektowałam cztery wersje kalendarza do wyboru. Dzięki temu będziecie mogli wybrać ten, który podoba Wam się najbardziej.

Majowy kalendarz treningowy 1

JAK ŚCIĄGNĄĆ?

Mam dla Was jeden z kalendarzy, który możecie pobrać tutaj – MKT2. Żeby otrzymać cały pakiet koniecznym jest zapisanie się do newslettera (po prawej stronie pod zdjęciem profilowym i reklamą), ponieważ tylko subskrybenci dostają cały pakiet moich grafik. Jeśli zapiszecie się do newslettera, w bonusie otrzymacie również grafiki motywacyjne z TEGO wpisu.

Majowy kalendarz treningowy 4

JAK KORZYSTAĆ?

Tutaj panuje pełna dowolność. Możecie zamalowywać okienka przy dniach, kiedy wykonaliście trening, możecie stawiać krzyżyki lub wpisywać jaki konkretnie trening wykonaliście, ile trwał, jaki dystans pokonaliście lub ile kalorii spaliliście.  Możecie też już teraz zrobić sobie rozpiskę na cały miesiąc. W okienku SUMA możecie podliczyć treningi zrobione, kilometry przebiegnięte, czy kalorie spalone przez cały tydzień. 1 Maj przypada w niedzielę i nie ma dla niego specjalnie poświęconego okienka, ale trening z tego dnia możecie wpisać w ostatnim wierszu lub podzielić na pół okienko w pierwszym wierszu, gdzie powinien znajdować się 8 maj.

Majowy kalendarz  treningowy 2

JAK DRUKOWAĆ?

Najlepiej na grubszym papierze z fotograficzną jakością wydruku – wtedy będziecie mogli w pełni cieszyć się wiosennym wyglądem grafiki.

Wszystkie tego typu rozpiski, tabele, notatki bardzo motywują mnie do dalszej pracy, bo widzę ile jej już wykonałam i jak dobrze mi idzie. Dlatego zachęcam Was do korzystania z takich narzędzi, szczególnie jeśli są kolorowe i wiosenne, bo nie wiem jak Wam, ale mi na ich widok od razu poprawia się humor :).

Jeśli spodobały Wam się moje plakaty i zdecydujecie się je wykorzystać, wysyłajcie zdjęcia, lub tagujcie, dzięki czemu zobaczę je u Was (@pipilotka, #pipilotka_blog na Facebooku i Instagramie).

 

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X