Pomysł na naleśniki białkowe zaświtał w mojej głowie, kiedy znudziły mi się koktajle. Nie jestem wielką zwolenniczką płynnych posiłków, dlatego szukałam dla nich lepszej dla mnie alternatywy. I tak powstały ten pyszny, lekki deser, lub śniadanie, jak kto woli.

Naleśniki białkowe

NALEŚNIKI BIAŁKOWE

  • 1 duże jajko
  • 1 miarka odżywki białkowej smakowej (ja dodałam lody waniliowe)
  • 3 łyżki mąki ryżowej lub innej preferowanej
  • 1 łyżka mąki pszennej pełnoziarnistej
  • mleko lub woda

Wszystkie składniki mieszamy i  ubijamy jak na zwykłe ciasto naleśnikowe. Wody lub mleka dodajemy tyle, ile potrzebne nam będzie do uzyskania pożądanej konsystencji.  Smażymy na odrobinie oleju kokosowego. 

Naleśniki białkowe

Naleśniki białkowe

Te naleśniki białkowe to świetny pomysł na szybkie śniadanie przedtreningowe lub posiłek po treningu, który możemy zabrać ze sobą do lunchboxa i zjeść bardzo wygodnie. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.


Jeśli ten post okazał się dla Ciebie wartościowy, proszę podziel się swoją opinią w komentarzu, daj łapkę w górę (Facebook) lub kliknij w serduszko (Instagram).

Podobne wpisy

Czekoladowe naleśniki bez cukru

Najlepsze placuszki bananowe z truskawkami i czekoladą

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X