Po tak długiej przerwie we wpisach z tej serii mam Wam bardzo dużo do opowiedzenia i pokazania, co mnie bardzo cieszy, bo lubię czasem popisać na takie luźne tematy, niekoniecznie związane ze zdrowym odżywianiem czy ćwiczeniami :). Jesień nastraja mnie bardzo pozytywnie w tym roku, mimo, że mam dużo stresów w pracy i codziennie zmienia mi się nastrój i nastawienie do podjętych decyzji. Wychodzenie poza strefę komfortu potrafi być męczące :P. Ale cieszy mnie, że zaczął się okres zup dyniowych, korzennych muffinek, szarlotek i koszul w kratę. A Wy co najbardziej lubicie w jesieni?

1

ZAKUPY

Trochę tego się nazbierało, ale najbardziej z wszystkich rzeczy cieszy mnie zakup blendera, który sprawdza się w kuchni idealnie. W końcu mogę zrobić porządny hummus, ciasto z ciecierzycy, czy szybki koktajl. A końcówką do ubijania mogę przygotować pyszny omlet. Jestem bardzo zadowolona z tego sprzętu, do tego kolor jest rewelacyjny, a cena nie powala, więc szczerze polecam :). Nazwa: Sencor SHB 4362GR. Cena: 170-200zł.Blender

AKTYWNIE

W końcu wróciliśmy na siłownię, co napawa mnie szczęściem. Sama nie potrafię zmotywować się do ćwiczeń w domu, a zakupienie karnetu i zaplanowanie w grafiku trzech w tygodniu wyjść, daje mi kopa do działania. Już czuję się znacznie lepiej i mam więcej energii. Planuję dołożyć jeszcze przynajmniej dwie sesje aerobowe (najlepiej na czczo), ale do tej pory, nie udało mi się zmotywować do wstania wcześniej.

Poza tym, byliśmy na weekend w Rzymie! Było to w ramach prezentu dla naszych rodziców, z podziękowaniem za to, że pomogli nam zorganizować wesele. Dlatego postanowiliśmy się odwdzięczyć, zabierając ich do wiecznego miasta. Wypad był bardzo udany, a pogoda piękna – zobaczyliśmy naprawdę wiele. Kocham takie weekendowe wypady, szczególnie, że nie kosztują one majątku, jeśli znajdziemy tani lot.

1

DIETA

Jestem bardzo zadowolona z tego, jak teraz się odżywiam. Staram się jeść podobnie jak na redukcji, ale ze zwiększoną kalorycznością. Dlatego teraz w moich posiłkach można zobaczyć świeże soki, koktajle szpinakowe, czasem jakieś muffinki, czy pełnoziarniste ciacha. Trochę za bardzo folguję sobie w weekendy (raz nawet wpadły chipsy, których nawet tak bardzo nie lubię :/), ale powoli wychodzę na prostą. Jeden czy dwa cheaty w weekend to nie tragedia, ale wolałabym, żeby były zdrowsze. Waga od zakończenia redukcji stoi praktycznie w miejscu, co mnie bardzo cieszy :).

PicMonkey Collage

KSIĄŻKI

Ostatnio namiętnie czytam, więc chciałabym się z Wami podzielić kilkoma pozycjami.

Klub Dobrej Wiadomości – Anna Piega

Opowieść o przyjaciółkach, które co miesiąc spotykają się, żeby pochwalić się dobrymi wiadomościami. Niestety, jak to bywa w prawdziwym życiu, nie zawsze je mają. I to mi się podoba w tej książce. Jest taka normalna i prawdziwa. Polecam szczególnie osobom, które latami tkwią w związkach bez przyszłości, niefajnej pracy, czy mieście, którego nie lubią i nie mają motywacji, żeby coś zmienić.338083

Irena – Basia Grabowska

Powieść podobna do poprzedniej. Też o kobietach, problemach życia codziennego. Ale tu zderzają się trzy pokolenia i czasem robi się gorąco. Podoba mi się ironiczne poczucie humoru autorki. Czasem śmiałam się do czytnika :D. Polecam.

irena-audiobook-cd-b-iext12197507

LINKI

Jeżycjada. Książki – lekarstwa na wszelkie stany ducha. – ciekawy opis serii Małgorzaty Musierowicz wraz z najlepszymi cytatami.

Jak radzić sobie z gniewem? – ciekawe wskazówki, jak nie zwariować w codziennej gonitwie.

Walka z perfekcjonizmem. – jeśli robisz wymienione w tym tekście rzeczy, to znaczy, że czas na zmiany.

Czy można ćwiczyć w trakcie przeziębienia? – wpis bardzo na czasie, biorąc pod uwagę obecnie panującą aurę.

Zdrowomania – zdrowie w ciąży. – ostatnio w moim otoczeniu zastraszająca liczba koleżanek i kuzynek zachodzi w ciążę (co mnie bardzo cieszy :)), więc ten odcinek idealnie wpisuje się w ten baby boom :). Myślę, że warto dowiedzieć się, jak dbać o siebie i dzieciątko w tym szczególnym czasie.

ZAPOMNIANE WPISY PIPILOTKI

Placuszki cukiniowe „po węgiersku” – pomysł na szybki i zdrowy obiad.

Przysiad bułgarski – przyjaciel Twojej pupy – świetne ćwiczenie na jędrne pośladki – polecam.

Regularne jedzenie – jak to ugryźć? – sposoby na zapanowanie nad chaosem w diecie i pomysły na zdrowe, szybkie posiłki.

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X