Ten tydzień jest strasznie ciężki dla mnie pod każdym względem. Chodzę ciągle niewyspana, mięśnie nie chcą mi się regenerować, a robota mi nie idzie. Mam nadzieję, że uda mi się zregenerować przez weekend. Na szczęście udało mi się chociaż robić zdjęcia, więc dzisiaj mam dla Was kolejne przykładowe menu. Zapraszam do polubienia mnie na INSTAGRAMIE I FACEBOOKU. Inne przykładowe menu znajdziecie w zakładce FOTOMENU.

1.Owsnianko (3 łyżki) – jaglanka (2 łyżki) z kurkumą, cynamonem, serkiem wiejskim (pół małego opakowania) i 1 jabłkiem.

owsianka z kurkumą

2. Sałatka z sałaty lodowej, pomidora i marchewki z łyżeczką oliwy + 2 kromki chleba żytniego z pastą z awokado (awokado + 1 jajko + 1łyżka serka wiejskiego + sól, pieprz i odrobina soku z cytryny).

Kanapka z avocado

3. Obiad w restauracji – pierś z kurczaka z serem ricotta i pomidorami suszonymi + ziemniaczki zapiekane + sałata z sosem vinegret. Ziemniaków zjadłam połowę.

Obiad w Ruccoli

4. Muffiny proteinowe z jagodami – przepis TUTAJ. Zjadłam 3.

Białkowe muffinki jagodowe2

5. Soczewica zielona (około 3 łyżek) z mieszanką warzyw na patelnię i kalafiorem.

Soczewica, warzywa, kalafior

 

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X