Dawno nie było wpisu z przykładowym menu. Musicie mi wybaczyć, ale dalej wpasowuję się w nowy plan zajęć, do tego dochodzą inne obowiązki i na pisanie oraz robienie zdjęć zostaje mi mało czasu. Ostatnio czuję się rozdarta. Jeśli piszę na blogu mam wyrzuty sumienia, że zaniedbuję firmę i odwrotnie. No cóż, będę musiała popracować jeszcze nad organizacją.

Inne wpisy z przykładowym menu znajdziecie w zakładce FOTOMENU.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje, zapraszam na INSTAGRAM i FACEBOOK.

1. Owsianko-jaglanka (4 łyżki) z serkiem wiejskim (2łyżki), startym jabłkiem (pół), bananem (pół) i mandarynką. Do tego cynamon i kokos i jest pysznie :).

Śniadanie

2. Sałatka z sałaty lodowej z pomidorem i ogórkiem konserwowym + 2 kotlety z soczewicy (przepis tutaj) z szynką drobiową i jajkiem sadzonym.

Drugie Śniadanie

3. Kotlet mielony z indyka (mięso+seler+marchewka+jajko+przyprawy) + ziemniaki gotowane + kalafior + surówka z marchewki, jabłka i selera.

Obiad

4. Muffiny gruszkowo-jabłkowe (2 sztuki) – przepis TUTAJ.

Muffinki gruszkowo-jabłkowe

5. Zielona soczewica (3 łyżki) + warzywa na patelnię + jajko.

Kolacja

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X