Dawno nie było wpisu z przykładowym menu. Musicie mi wybaczyć, ale dalej wpasowuję się w nowy plan zajęć, do tego dochodzą inne obowiązki i na pisanie oraz robienie zdjęć zostaje mi mało czasu. Ostatnio czuję się rozdarta. Jeśli piszę na blogu mam wyrzuty sumienia, że zaniedbuję firmę i odwrotnie. No cóż, będę musiała popracować jeszcze nad organizacją.

Inne wpisy z przykładowym menu znajdziecie w zakładce FOTOMENU.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje, zapraszam na INSTAGRAM i FACEBOOK.

1. Owsianko-jaglanka (4 łyżki) z serkiem wiejskim (2łyżki), startym jabłkiem (pół), bananem (pół) i mandarynką. Do tego cynamon i kokos i jest pysznie :).

Śniadanie

2. Sałatka z sałaty lodowej z pomidorem i ogórkiem konserwowym + 2 kotlety z soczewicy (przepis tutaj) z szynką drobiową i jajkiem sadzonym.

Drugie Śniadanie

3. Kotlet mielony z indyka (mięso+seler+marchewka+jajko+przyprawy) + ziemniaki gotowane + kalafior + surówka z marchewki, jabłka i selera.

Obiad

4. Muffiny gruszkowo-jabłkowe (2 sztuki) – przepis TUTAJ.

Muffinki gruszkowo-jabłkowe

5. Zielona soczewica (3 łyżki) + warzywa na patelnię + jajko.

Kolacja

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X