Dzisiejsze menu jest bardzo zielone, co pomaga mi przetrwać te ponure dni. Jest też dużo marchewki – zawarty w niej beta karoten poprawia koloryt skóry, która niestety już zbladła po wakacjach.

Wszystkie inne przykładowe Menu znajdziecie w zakładce FOTOMENU.

Zapraszam również na moje konta na Instagramie i Facebooku :).

1. Płatki owsiane (2 płaskie łyżki), płatki jęczmienne (2 płaskie łyżki), kasza jaglana (1 płaska łyżka), serek wiejski (2 łyżki), siemię lniane (łyżeczka), 1 gruszka, cynamon.

Sniadanie

2. Mix sałat (ilość widoczna na talerzu) + marchewka + jajko sadzone + chleb na żytnim  (1 kromka) z hummusem paprykowym Primavika.

Lunch

3. Ryba po grecku (3 kopiaste łyżki) + ryż pełnoziarnisty (2 łyżki przed ugotowaniem). Przepis TUTAJ.

Ryba po grecku4

4. Muffiny pszenno-kukurydziano-jaglane z kako, gruszką i ksylitolem (2 sztuki) – przepis niedługo.

Podwieczorek

5. Mix sałat + marchewka + 2 plasterki szynki z indyka + 1 jajko + łyżeczka oliwy.

Kolacja

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X