Wracamy do jednej z moich ulubionych serii :). Jestem już po redukcji, dlatego moje posiłki nabrały innego wymiaru. Dodatkowo, chwilowo jestem na wsi, więc wystarczy, że wyjdę do ogródka i mam świeże pomidory, ogórki, nie mówiąc już o malinach i poziomkach, więc korzystam jak mogę :).

Więcej przykładowych jadłospisów znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam Was też do śledzenia moich kont na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU.

 

1. Płatki owsiane zalane wrzątkiem wieczorem (50g), serek wiejski (100g), kokos (około 20g), poziomki i borówki amerykańskie (około 100g).

3

 2. Chleb witalny (około 50g), twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem, plasterek szynki, pomidor i ogórek.

4

3. Jajko sadzone, ziemniaki, fasolka szparagowa, mizeria z jogurtem, kefir.

1

4. Serek wiejski (100g), garść orzechów włoskich i kokosu, borówki amerykańskie, nektarynka (około 100g).

2

5. Twaróg i serek wiejski (100g), masło migdałowe (10g), cynamon.

5

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Facebook
Instagram
  • O mamo jakie to dobre! Moje drugie podejcie do KREMU
  • Tskni za takimi pitkami  Obecnie zaraz po obku wrcz
  • Tak wyglda robienie zdj nowych przepisw Kada buka nadgryziona
  • Halo halo? Jest tu jeszcze kto? Po dugiej nieobecnoci powoli
  • Jutro zaczyna si padziernik a ja czuj e stoj w
  • Jesie nie jest moj ulubion por roku ale postanowiam si
  • Z okazji jesieni postanowiam kupi sobie ten pikny wrzosek
  • Kolejny intensywny dzie i koca nie wida Narzekam ale lubi
  • Moja miejscwka na kilka nastpnych lat Odkd mamy dziecko spdzamy
Archiwum


Polecane
X