Wracamy do jednej z moich ulubionych serii :). Jestem już po redukcji, dlatego moje posiłki nabrały innego wymiaru. Dodatkowo, chwilowo jestem na wsi, więc wystarczy, że wyjdę do ogródka i mam świeże pomidory, ogórki, nie mówiąc już o malinach i poziomkach, więc korzystam jak mogę :).

Więcej przykładowych jadłospisów znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam Was też do śledzenia moich kont na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU.

 

1. Płatki owsiane zalane wrzątkiem wieczorem (50g), serek wiejski (100g), kokos (około 20g), poziomki i borówki amerykańskie (około 100g).

3

 2. Chleb witalny (około 50g), twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem, plasterek szynki, pomidor i ogórek.

4

3. Jajko sadzone, ziemniaki, fasolka szparagowa, mizeria z jogurtem, kefir.

1

4. Serek wiejski (100g), garść orzechów włoskich i kokosu, borówki amerykańskie, nektarynka (około 100g).

2

5. Twaróg i serek wiejski (100g), masło migdałowe (10g), cynamon.

5

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X