Po wakacjach miało być więcej wpisów, niestety rzeczywistość mnie dopadła. Kiedy nie jestem w pracy, remontuję salę, w której mam zamiar prowadzić zajęcia, dzięki czemu mój czas ograniczony jest do minimum. Niemniej jednak, czuję wielką satysfakcję, że w końcu odważyłam się zrobić ten krok. Dlatego przez najbliższe tygodnie moja aktywność na blogu będzie mała. Wybaczcie i trzymajcie kciuki :).

W wolnych chwilach staram się chociaż robić zdjęcia potraw, które jem, żeby móc dla Was przygotować Fotomenu. W końcu udało się skompletować cały dzień :).

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. 50g kaszy jaglanej (w końcu!), 100g serka wiejskiego, borówki i nektarynka (około 100g), nerkowce (20g).

15

2. Chleb Kołodziej (około 50g), 2 plasterki szynki z indyka, mix sałat z pomidorem i sosem vinegret.

2

3. Udka z kurczaka (około 100g), ryż jaśminowy (50g), warzywa – wszystko razem upieczone w piekarniku.

14

4. Mięso mielone z indyka (około 60g), kasza kuskus (50g), warzywa na patelnię (2oog).

12

5. Twaróg (50g), serek wiejski (50g), nerkowce (10g), cynamon.

13

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X