Po wakacjach miało być więcej wpisów, niestety rzeczywistość mnie dopadła. Kiedy nie jestem w pracy, remontuję salę, w której mam zamiar prowadzić zajęcia, dzięki czemu mój czas ograniczony jest do minimum. Niemniej jednak, czuję wielką satysfakcję, że w końcu odważyłam się zrobić ten krok. Dlatego przez najbliższe tygodnie moja aktywność na blogu będzie mała. Wybaczcie i trzymajcie kciuki :).

W wolnych chwilach staram się chociaż robić zdjęcia potraw, które jem, żeby móc dla Was przygotować Fotomenu. W końcu udało się skompletować cały dzień :).

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. 50g kaszy jaglanej (w końcu!), 100g serka wiejskiego, borówki i nektarynka (około 100g), nerkowce (20g).

15

2. Chleb Kołodziej (około 50g), 2 plasterki szynki z indyka, mix sałat z pomidorem i sosem vinegret.

2

3. Udka z kurczaka (około 100g), ryż jaśminowy (50g), warzywa – wszystko razem upieczone w piekarniku.

14

4. Mięso mielone z indyka (około 60g), kasza kuskus (50g), warzywa na patelnię (2oog).

12

5. Twaróg (50g), serek wiejski (50g), nerkowce (10g), cynamon.

13

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X