Wraz z nadejściem września staram się jeść jak najzdrowiej się da. Nie chodzi już nawet o dbanie o linię, ale głównie o zdrowie. Niestety zdarzają mi się jeszcze wpadki. Alkoholu nie piję prawie wcale i kiedy zdarzy mi się wypić raz na jakiś czas małą dawkę, od razu odchorowuję to następnego dnia i jem jakieś świństwa :/. A po tych świństwach czuję się jeszcze gorzej. Dlatego dochodzę do wniosku, że po prostu nie warto.

Dzisiaj kolejne menu – w końcu udaje mi się tworzyć pyszności w kuchni i sprawia mi to wiele radości :).

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. Płatki owsiane (50g), serek wiejski (100g), orzechy (20g), figi i borówki (100g).

DSC_0094

2. Chleb żytni (50g) z hummusem groszkowym (przepis niedługo).

DSC_0190

3. Udka kurczaka bez kości (100g), ryż basmati (50g), marchew, seler, pietruszka, burak (około 200g).

DSC_0149

4. Muffinki czekoladowe z ciecierzycy. Przepis TUTAJ.

2

5. Leczo.

DSC_0140

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Facebook
Instagram
  • O mamo jakie to dobre! Moje drugie podejcie do KREMU
  • Tskni za takimi pitkami  Obecnie zaraz po obku wrcz
  • Tak wyglda robienie zdj nowych przepisw Kada buka nadgryziona
  • Halo halo? Jest tu jeszcze kto? Po dugiej nieobecnoci powoli
  • Jutro zaczyna si padziernik a ja czuj e stoj w
  • Jesie nie jest moj ulubion por roku ale postanowiam si
  • Z okazji jesieni postanowiam kupi sobie ten pikny wrzosek
  • Kolejny intensywny dzie i koca nie wida Narzekam ale lubi
  • Moja miejscwka na kilka nastpnych lat Odkd mamy dziecko spdzamy
Archiwum


Polecane
X