Wraz z nadejściem września staram się jeść jak najzdrowiej się da. Nie chodzi już nawet o dbanie o linię, ale głównie o zdrowie. Niestety zdarzają mi się jeszcze wpadki. Alkoholu nie piję prawie wcale i kiedy zdarzy mi się wypić raz na jakiś czas małą dawkę, od razu odchorowuję to następnego dnia i jem jakieś świństwa :/. A po tych świństwach czuję się jeszcze gorzej. Dlatego dochodzę do wniosku, że po prostu nie warto.

Dzisiaj kolejne menu – w końcu udaje mi się tworzyć pyszności w kuchni i sprawia mi to wiele radości :).

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. Płatki owsiane (50g), serek wiejski (100g), orzechy (20g), figi i borówki (100g).

DSC_0094

2. Chleb żytni (50g) z hummusem groszkowym (przepis niedługo).

DSC_0190

3. Udka kurczaka bez kości (100g), ryż basmati (50g), marchew, seler, pietruszka, burak (około 200g).

DSC_0149

4. Muffinki czekoladowe z ciecierzycy. Przepis TUTAJ.

2

5. Leczo.

DSC_0140

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X