Jesień jest super. Jesienią chce się gotować, wymyślać nowe przepisy i szaleć z przyprawami. I właśnie dlatego mogę zaproponować Wam kolejne Zdrowe Menu :).

Inne przykładowe menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również do obserwowania mnie na Instagramie i Facebooku, gdzie jestem przynajmniej raz dziennie :).

1. Kasza jaglana (5og), pół małego jabłka, pół małej gruszki, serek wiejski (100g), migdały (20g), amarantus ekspandowany (łyżka), szczypta cynamonu.

DSC_0473

2. Koktajl: szpinak (duża garść), maślanka (pół szklanki), banan (połowa).

Blender

3. Pstrąg z masłem czosnkowo-koperkowym, ziemniaki, mix sałat z pomidorem, ogórkiem i sosem vinegret.

DSC_0427

4. Omlet: mąka owsiana (50g), 1 jajko, trochę wody, miarka odżywki białkowej waniliowej (można zastąpić 100g serka wiejskiego), masło orzechowe (około 15g), kilka jagód goji.

Omlet z masłem orzechowym i jagodami goji

5. Zupa dyniowa po raz kolejny :). Przepis TUTAJ.

DSC_0438

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X