Często mamy problem z zaplanowaniem posiłków na cały dzień, dlatego spieszę Wam z pomocą. Z moim przykładowym menu nie musicie myśleć godzinami, co przygotować, wystarczy działać :). Smacznego.

Inne przykładowe menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również do obserwowania mnie na Instagramie i Facebooku.

1.Płatki owsiane zalane wieczorem wrzątkiem (50g), serek wiejski (100g), pół banana, gruby plaster ananasa, masło orzechowe (20g).

Ananas + Banana1

2. Chleb żytni (około 50g) z dwoma plasterkami szynki drobiowej, koktajl szpinakowo-bananowy (maślanka+szpinak+pół banana).

DSC_0006

3. Golonko z indyka (samego mięsa około 100g), frytki z selera, ziemniaka i marchewki (około 50g), sałatka polana oliwą.

1

4. Lunch w samochodzie – chleb żytni (50g) z plasterkiem mozzarelli, jajko, warzywa.

DSC_0013

5. Mix sałat z pomidorem, ogórkiem, fetą i oliwkami polany oliwą + jajko.

DSC_1057

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X