Często mamy problem z zaplanowaniem posiłków na cały dzień, dlatego spieszę Wam z pomocą. Z moim przykładowym menu nie musicie myśleć godzinami, co przygotować, wystarczy działać :). Smacznego.

Inne przykładowe menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również do obserwowania mnie na Instagramie i Facebooku.

1.Płatki owsiane zalane wieczorem wrzątkiem (50g), serek wiejski (100g), pół banana, gruby plaster ananasa, masło orzechowe (20g).

Ananas + Banana1

2. Chleb żytni (około 50g) z dwoma plasterkami szynki drobiowej, koktajl szpinakowo-bananowy (maślanka+szpinak+pół banana).

DSC_0006

3. Golonko z indyka (samego mięsa około 100g), frytki z selera, ziemniaka i marchewki (około 50g), sałatka polana oliwą.

1

4. Lunch w samochodzie – chleb żytni (50g) z plasterkiem mozzarelli, jajko, warzywa.

DSC_0013

5. Mix sałat z pomidorem, ogórkiem, fetą i oliwkami polany oliwą + jajko.

DSC_1057

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X