Często mamy problem z zaplanowaniem posiłków na cały dzień, dlatego spieszę Wam z pomocą. Z moim przykładowym menu nie musicie myśleć godzinami, co przygotować, wystarczy działać :). Smacznego.

Inne przykładowe menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również do obserwowania mnie na Instagramie i Facebooku.

1.Płatki owsiane zalane wieczorem wrzątkiem (50g), serek wiejski (100g), pół banana, gruby plaster ananasa, masło orzechowe (20g).

Ananas + Banana1

2. Chleb żytni (około 50g) z dwoma plasterkami szynki drobiowej, koktajl szpinakowo-bananowy (maślanka+szpinak+pół banana).

DSC_0006

3. Golonko z indyka (samego mięsa około 100g), frytki z selera, ziemniaka i marchewki (około 50g), sałatka polana oliwą.

1

4. Lunch w samochodzie – chleb żytni (50g) z plasterkiem mozzarelli, jajko, warzywa.

DSC_0013

5. Mix sałat z pomidorem, ogórkiem, fetą i oliwkami polany oliwą + jajko.

DSC_1057

Marta Gajek

Szczęśliwa mama Jagody i Witka. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dzieci. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Follow
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!



Archiwum
X