W końcu jest. Udało mi się zebrać pyszności, które jadałam ostatnio i w końcu mogę Wam je pokazać. Resztę przykładowych jadłospisów znajdziecie tutaj:

Inne menu znajdziecie TUTAJ.

1. Płatki żytnie zalane wrzątkiem + orzechy włoskie + gruszka + śliwka suszona + kokos.

Owsdianka z gruszką

2. Placuszki cukiniowe z plasterkiem szynki, sera i rzeżuchą. Przepis tutaj.

Placuszki cukiniowe z szynką i serem

3. Kotlet mielony z indyka z kaszą gryczaną, warzywami na patelnię i surówką – tutaj.

Lekki Mielony1

4. Koktajl – maślanka + szpinak + banan + siemię lniane.

Szpinak banan

5. Soczewica zielona smażona na oleju kokosowym + warzywa na patelnię.

Soczewica zielona z warzywami

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X