Sycąca kanapka na pierwsze lub drugie śniadanie to podstawa zdrowej diety. Jeśli od rana będziemy chodzili głodni, prawdopodobieństwo podjadania wieczorem jest bardzo duże. Dlatego warto włożyć trochę pracy rano i zjeść coś bardziej pożywnego od batonika czy chleba z serem.

Sycąca kanapka na pierwsze lub drugie śniadanie

 

Sycąca kanapka na pierwsze lub drugie śniadanie

  • 70g chleba pełnoziarnistego ( około 2 kromek – ja jem tylko własnej produkcji)
  • 2 plasterki szynki drobiowej
  • 1 jajko
  • Odrobina masła
  • Sałata
  • Pomidor, ogórek, rzodkiewka i dowolne warzywa na jakie mamy ochotę

Chleb smarujemy masłem, kładziemy sałatę , szynkę i warzywa. Jajko rozbijamy i smażymy na patelni grillowej (tak jak sadzone) – na końcu przyprawiamy pieprzem, ewentualnie odrobiną soli (mi to akurat nie jest potrzebne) i kładziemy na kanapkę.  I danie gotowe . Jajko kładę na samą górę, żeby reszta składników mi nie spadała, ponieważ lubię dawać dużo warzyw, ale można też z tego zrobić sandwicha.

Pamiętajcie, że sama kanapka to za mało, żeby najeść się na kilka godzin. Żeby posiłek był pełnowartościowy i sycący, należy zjeść porządną porcję warzyw, np. w postaci sałatki. Jeden plaster pomidora czy ogórka to za mało.


Jeśli ten post okazał się dla Ciebie wartościowy, proszę podziel się swoją opinią w komentarzu, daj łapkę w górę (Facebook) lub kliknij w serduszko (Instagram).

Podobne wpisy

Alternatywa dla słodkich śniadań #1 Pasty kanapkowe

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X