Dzisiaj postanowiłam wziąć udział w zabawie, którą zapoczątkowała Agnes na swoim blogu TUTAJ. Opisała ona rzeczy, które ją uszczęśliwiają i czynią jej fit życie pełniejszym. 

Nie zostałam nominowana przez Agnes, ale zaprasza ona do zabawy wszystkie blogerki, więc piszę. Zachęcam Was do przedstawienia swoich TOP 3, a jeśli nie macie bloga, zapraszam do pisania komentarzy.

TOP 3 aktywnego życia według Pipilotki

1. CZYSTE JEDZENIE.

Od kilku miesięcy staram się jadać potrawy jak najmniej przetworzone, głównie przygotowane własnoręcznie. Unikam soli, wyeliminowałam cukier (wciąż odkrywam nowe produkty, w których się on znajduje), oraz opycham się warzywami i owocami sezonowymi. Czuję się z tym wspaniale i lekko, a ciało widocznie się zmienia. A takie cuda robię w kuchni.

Przetwory:

TOP 3 aktywnego życia

Pyszne śniadania naładowane zdrowymi węglowodanami:TOP 3 aktywnego życiaZdrowe obiady i kolacje:

TOP 3 aktywnego życiaSłodycze:

TOP 3 aktywnego życia

2. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA.

Każdy wie, że ćwiczenia nie tylko pozwalają wyrzeźbić naszą sylwetkę, ale również powodują wyrzut endorfin, dzięki czemu jesteśmy szczęśliwsi. Osobiście uwielbiam ćwiczyć siłowo i sierpniowa przerwa od siłowni doprowadza mnie do szału. Lubię też biegać, a wzięcie udziału w Biegu Opolskim było wspaniałym przeżyciem.

TOP 3 aktywnego życia

3. PISANIE BLOGA.

To 1,5 roku zmieniło mnie totalnie. Teraz, kiedy wracam z pracy i nie mam siły na nic … piszę posty, lub gotuję coś pysznego, z myślą o dodaniu nowego przepisu. Poznałam wiele wspaniałych osób, a niektóre z nich miałam okazję poznać na żywo (Agnieszka – polecam jej bloga, Ewelina). Moje podejście do zdrowego życia bardzo się zmieniło i ciągle uczę się nowych rzeczy. Blog jest częścią mojego życia, czyni je pełniejszym.

TOP 3 aktywnego życia

A jakie są Wasze Top 3 aktywnego życia? Zastanówcie się nad tym, a jeśli takich nie macie, to może czas na zmiany w życiu? Jeśli mamy jakieś cele, założenia i zasady, jest nam dużo łatwiej, czujemy się mniej zestresowani i bardziej szczęśliwi. Jestem na to przykładem. 


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Podobne wpisy

Zasady zdrowego odżywiania

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Facebook
Instagram
  • Dzisiejszy poranek zdecydowanie nie naley do atwych Pobudka o 6
  • W takie upay jak dzi zupenie nie mam ochoty na
  • Sobotnie niadanie musi by na bogato W kocu trzeba uczci
  • Jakie macie plany na dzisiaj?  My regenerujemy si po
  • Najlepsze kulinarne wspomnienie z dziecistwa? Oj jest ich wiele ale
  • Mj powrt po ciy to duga historia Przez pierwszy rok
  • Wyglda na to e ju maj swoje sprawy Ciesz si
  • Od mojego biegu na 10km min ju prawie tydzie i
  • Zastanawia mnie czy we woskich knajpach zamawiacie zawsze pizz czy
Archiwum


Polecane
X