Ostatnio staram się lepiej zorganizować życie. Obowiązki rozmnażają się w zastraszającym tempie, wprost proporcjonalnie do tempa w jakim ubywa czasu. A jeść przecież trzeba. I to nie byle jak, ale zdrowo, pysznie i z pomysłem. Dlatego wracam do planowania posiłków. Zaczęłam od obiadów. I już widzę, jak dobrze nam to robi. Kupuję mniej, nie marnuję jedzenia, a w kuchni w końcu powiało świeżością. I właśnie o to mi chodziło.

Plan obiadów – 2 tydzień września

Wiem, że ten wpis powinien był pojawić się wczoraj, najpóźniej dzisiaj rano. Jednak , lepiej późno niż wcale i mam nadzieję, że i tak Wam się przyda. Na Instagramie piszecie, że korzystacie z moich planów posiłków, co bardzo mnie cieszy :).

Wiele przepisów na proponowane dania możecie znaleźć na blogu (przy każdym znajdziecie link), jest też mnóstwo dań, które z powodzeniem można zamienić na wersję wegetariańską, także osoby, które nie jedzą mięsa, też znajdą tu coś dla siebie. Co tydzień na moich Stories na Instargramie znajdziecie plan posiłków na nowy tydzień, dlatego zapraszam Was do obserwowaniu mojego profilu.

Poniedziałek

Wrapy z tofu i warzywami – przepis bardzo podobny do TEGO z pitami, także zajrzyjcie sobie do wpisu.

Wtorek

Potrawka z kurczaka – kurczaka można zamienić na soczewicę lub ciecierzycę. Przepis znajdziecie TUTAJ.

Środa 

Zupa gulaszowa –  ta deszczowa pogoda jakoś nastroiła mnie do ugotowania czegoś rozgrzewającego, drugim powodem, dlaczego zaplanowałam tę zupę, jest fakt, że będzie ona na dwa dni. Oczywiście, można zrobić wersję wegetariańską z czerwoną soczewicą na przykład. Przepis TUTAJ. Do zupy zjem kromkę, dwie chleba żytniego.

Czwartek – gulaszowa C.D. Tylko tym razem za dodatek będą służyły popularne czeskie knedliki. Ja robię je w Thermomixie, ale nie martwcie się jeśli nie posiadacie tego urządzenia. Bez niego też dacie radę je zrobić. Przpies TUTAJ.

Piątek

Dorsz lub łosoś + ryż z porem i marchewką + buraczki – przy piątku postawiłam na danie bezmięsne. Uwielbiam rybę z tym ryżowo-warzywnym dodatkiem. Przepis na niego znajdziecie TUTAJ.

Plan obiadów - 2 tydzień września

Tak to będzie u nas wyglądać w tym tygodniu. Mam nadzieję, że moje menu pomoże Wam w organizacji posiłków i koniecznie dajcie znać, czy chciałybyście czytać takie wpisy cyklicznie. Bo mam wielką ochotę co niedzielę podsyłać Wam plan na przyszły tydzień, ale muszę wiedzieć czy to jest coś, czego Wam potrzeba :).

Jeśli szukacie pomocy w planowaniu posiłków, przypominam, że dawno temu stworzyłam dla Was grafiki, które wiele Wam ułatwią, również zakupy – do ściągnięcia TUTAJ i TUTAJ.

To co? Planujecie ze mną :)?


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Podobne wpisy

Jak dobrze zaplanować tydzień?

Zdrowe gotowanie przy napiętym grafiku. Jak ja to robię?

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum
Najnowsze wpisy


X