Wracamy do jednej z moich ulubionych serii :). Jestem już po redukcji, dlatego moje posiłki nabrały innego wymiaru. Dodatkowo, chwilowo jestem na wsi, więc wystarczy, że wyjdę do ogródka i mam świeże pomidory, ogórki, nie mówiąc już o malinach i poziomkach, więc korzystam jak mogę :).

Więcej przykładowych jadłospisów znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam Was też do śledzenia moich kont na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU.

 

1. Płatki owsiane zalane wrzątkiem wieczorem (50g), serek wiejski (100g), kokos (około 20g), poziomki i borówki amerykańskie (około 100g).

3

 2. Chleb witalny (około 50g), twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem, plasterek szynki, pomidor i ogórek.

4

3. Jajko sadzone, ziemniaki, fasolka szparagowa, mizeria z jogurtem, kefir.

1

4. Serek wiejski (100g), garść orzechów włoskich i kokosu, borówki amerykańskie, nektarynka (około 100g).

2

5. Twaróg i serek wiejski (100g), masło migdałowe (10g), cynamon.

5

Marta Gajek

Szczęśliwa mama Jagody i Witka. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dzieci. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Follow
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!



Archiwum
Polecane
X