Która z nas nie chciałaby mieć jędrnej, odstającej pupy? To chyba marzenie każdej kobiety i … jej mężczyzny :). Proponuję dołączyć do treningu ten oto przysiad. Po pierwszej sesji z nim, budziłam się w nocy przy przewracaniu – takie miałam zakwasy.

Split-Squat

Bardzo polubiłam to ćwiczenie i włączyłam je do swojego treningu. Więcej na jego temat możecie poczytać TUTAJ. Postanowiłam nie powielać informacji, tylko odesłać Was do źródła.

Z tego filmiku dowiecie się jak je wykonywać, żeby jak najbardziej zaangażować mięśnie pośladków:

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X