Ostatnio dużo u mnie jedzenia, co oznacza, że szaleję w kuchni. Czuję wielką potrzebę eksperymentowania, poznawania nowych smaków i objadania się cudownymi, kolorowymi daniami. A mąż korzysta, bo ciasta i muffiny są w większości dla niego.

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. Płatki owsiane zalane wrzątkiem (50g), serek wiejski (100g), amarantus ekspandowany (garść), owoce (około 100g), masło orzechowe (20g).

DSC_0217

2. Koktajl szpinak-banan-maślanka (pół banana, duża garść szpinaku, pół szklanki maślanki) + chleb żytni z groszkowym hummusem (przepis TUTAJ).

DSC_0236

3. Filet z piersi kurczaka (około 100g), zielone pesto, pomidor, ser żółty, ryż z porem i marchewką (około 50g ryżu), miks sałat z marchewką, pomidorem i oliwą.

DSC_0226

4. Pełnoziarnista tarta jabłkowa (1 średniej wielkości kawałek) + serek wiejski (100g).

DSC_0200

5. Zupa dyniowa (cała miseczka).

DSC_0440

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum
Najnowsze wpisy


X