Ostatnio dużo u mnie jedzenia, co oznacza, że szaleję w kuchni. Czuję wielką potrzebę eksperymentowania, poznawania nowych smaków i objadania się cudownymi, kolorowymi daniami. A mąż korzysta, bo ciasta i muffiny są w większości dla niego.

Inne Przykładowe Menu znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam również na Facebooka i Instagrama – tam dzieje się troszkę więcej.

1. Płatki owsiane zalane wrzątkiem (50g), serek wiejski (100g), amarantus ekspandowany (garść), owoce (około 100g), masło orzechowe (20g).

DSC_0217

2. Koktajl szpinak-banan-maślanka (pół banana, duża garść szpinaku, pół szklanki maślanki) + chleb żytni z groszkowym hummusem (przepis TUTAJ).

DSC_0236

3. Filet z piersi kurczaka (około 100g), zielone pesto, pomidor, ser żółty, ryż z porem i marchewką (około 50g ryżu), miks sałat z marchewką, pomidorem i oliwą.

DSC_0226

4. Pełnoziarnista tarta jabłkowa (1 średniej wielkości kawałek) + serek wiejski (100g).

DSC_0200

5. Zupa dyniowa (cała miseczka).

DSC_0440

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X