Na moim talerzu zawsze było kolorowo, ale wraz z nadejściem wiosny mam ochotę jeść warzywa i owoce bez przerwy. Cieszy mnie, że zdrowe jedzenie może być tak pyszne i mogę delektować się każdym zjadanym posiłkiem.

Dzisiejsze menu ma 1900 kcal. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czy będzie ono odpowiednie dla Was musicie obliczyć zapotrzebowanie swojego organizmu. Instrukcję jak to zrobić znajdziecie TUTAJ.

Pozostałe 31 przykładowych menu znajdziecie TUTAJ.

Omlet owsiany (50g mąki owsianej, 1 jajko, odrobina wody) + 100g serka wiejskiego + masło z nerkowców (20g) + garść borówek + połowa gruszki. (560kcal)

Z gruszką i borówkami

Chleb słonecznikowy (50g) + 2 plasterki szynki drobiowej + pół pomidora + koktajl szpinakowy (szklanka maślanki, 100g szpinaku, pół banana). (330kcal)

Z pomidorem i koktajl

Hamburger (100g mięsa mielonego wołowego), bułka pełnoziarnista, pesto (1 łyżeczka) + warzywa. (370kcal)

7

Kulki mocy – 3-4 sztuki (przepis TUTAJ). (około 300kcal)

Daktylowe z kokosem i kakao

Sałatka (mix sałat, kilka pomidorków koktajlowych, pół ogórka gruntowego, pasek sera feta) + jajko. (340kcal).

DSC_1057

A jak wygląda Wasze dzienne menu? Staracie się urozmaicać posiłki, czy trzymacie się swoich ulubionych przepisów? Dajcie znać jakie są Wasze ulubione potrawy :).

Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X