Jesień wiąże się dla mnie z tyloma wspaniałymi smakami, że wcale nie żałuję, że lato już się skończyło, co potwierdza dzisiejsze przykładowe zdrowe menu. Śliwki, maliny, papryka, kukurydza – czego chcieć więcej? Pyszne produkty, które uczynią nasze menu bardzo zdrowym i kolorowym. 

PRZYKŁADOWE ZDROWE MENU

Ostatnio mam trochę więcej czasu na pichcenie, dlatego udaje mi się gotować to co chcę, a nie te najszybsze dania, co bardzo mnie cieszy, mojego męża oczywiście też :). Na szczęście wszystko, co gotuję przyjmuje z wielkim entuzjazmem. Jedynie do owsianki nie umiem go przekonać, ale i tak cieszy mnie jego otwartość na nowe wynalazki kulinarne.

Pozostałe 36 przykładowych menu znajdziecie TUTAJ.

Owsianka – płatki owsiane (40g), płatki jaglane (10g), serek wiejski (100g), pół brzoskwini, 2 śliwki, garść malin, łyżeczka ziaren słonecznika, cynamon do smaku.

przykładowe zdrowe menu

Koktajl – dwie garści szpinaku, szklanka maślanki, pół banana, chleb żytni pełnoziarnisty (50g), Guacamole (awokado, odrobina cebuli, sól, pieprz i cytryna do smaku).

przykładowe zdrowe menu

Spaghetti – makaron z pszenicy durum Barilla (bardzo polecam tą markę, około 60g), sos salsa (przepis TUTAJ), pierś indycza mielona (100g), pół papryki.

przykładowe zdrowe menu

Muffiny owsiano-kukurydziane z jabłkiem i śliwką (2 sztuki). Przepis TUTAJ.

przykładowe zdrowe menu

Roladki z tortilli pełnoziarnistej (serek kanapkowy, szynka z indyka, sałata, papryka), surówka z marchewki, selera i pomidora.

przykładowe zdrowe menu

Jak widzicie, mimo zmiany pory roku, u mnie nadal jest bardzo kolorowo i tak będzie przez całą zimę. Nie wyobrażam sobie jedzenia nudnych potraw bez wyrazu. Wiem, że wtedy na pewno sięgałabym po niezdrowe przekąski. Dlatego wolę spędzić więcej czasu w kuchni i bez wyrzutów sumienia objadać się zdrowymi pysznościami.

A jak to u Was wygląda jesienią? Pozostajecie kreatywni w kuchni, czy poddajecie się jesiennej melancholii? Mam nadzieję, że Przykładowe Zdrowe Menu zmotywuje Was do kreatywności w kuchni.


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą rocznej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Facebook
Instagram
  • Jak Wasz wtorek? U mnie bardzo produktywnie  nakrciam kolejny
  • Ta spdnica jest z second handu Mam takich pereek wicej
  • Macie w swoim domu biuro lub kcik do pracy? Ja
  • Macie wraenie e czsto rezygnujecie ze zdrowego odywiania bo przygotowanie
  • Lubicie zakupy online? Czy jednak wolicie kupowa stacjonarnie? Ja jestem
  • Dzie dobry! Co u Was na niadanie? U mnie jaglanka
  • Uwielbiam Rafaello! Ale go nie kupuj bo kiedy zaczn je
  • Obiad bez misa? Prosz bardzo  Kotlety z kalafiora i
  • Nadal nie lubi pozowa do zdj ale po zrzuceniu pociowego
Archiwum


X