Wrzesień motywuje mnie do gotowania nowych potraw, dzięki czemu w tym tygodniu udało mi się wypróbować wiele nowych smaków. Zawdzięczam to między innymi mojemu Planerowi Posiłków, gdzie wpisuję pomysły na dania i listę zakupów. Tym sposobem mam wszystko zaplanowane na cały tydzień, niczego nie brakuje mi w lodówce i oszczędzam dużo czasu i stresu.

Dzisiejsze menu ma około 1900kcal. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czy będzie ono odpowiednie dla Was musicie obliczyć zapotrzebowanie swojego organizmu na kalorie. Instrukcję jak to zrobić znajdziecie TUTAJ

Pozostałe 35 przykładowych menu znajdziecie TUTAJ.

Owsianka – płatki owsiane (40g), płatki jaglane (10g), serek wiejski (100g), gruszka (60g), 2 śliwki, cynamon do smaku.

z-jablkiem-i-figa

Chleb pełnoziarnisty (100g), pasta jajeczna i guacamole (przepis TUTAJ), pomidor cały.

3

Papryka faszerowana mięsem mielonym z indyka, ryżem, pęczakiem i pieczarkami (przepis TUTAJ).

1

Budyń waniliowy bio bez cukru, 2 łyżeczki ksylitolu mleko 2% (0,5l).

waniliowy-bio

Zupa dyniowa (przepis TUTAJ), chleb żytni pełnoziarnisty z pastą jajeczną.

dyniowa

Jak to u Was wygląda po wakacjach? Macie motywację do gotowania zdrowych i ciekawych potraw? Jakie jest Wasze ulubione jesienne danie?


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Marta

Hej! Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu. Poza tym chciałabym zarazić Cię pozytywnym myśleniem i wiarą w to, że możesz wszystko! Prywatnie jestem mamą 2,5-letniej Jagódki i żoną swojego męża :). Zapraszam Cię do mojego fit świata!

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


X