Można by przypuszczać, że jesienna aura nie sprzyja zdrowemu odżywianiu, jednak dla chcącego nic trudnego. Wystarczy trochę inwencji twórczej i możemy stworzyć wspaniałe, pełnowartościowe posiłki. Sami się przekonajcie, co można przyrządzić z kilku łatwo dostępnych produktów.

PRZYKŁADOWE ZDROWE MENU #39

Dzisiejsze przykładowe zdrowe menu ma około 1700kcal. Jeśli nie wiecie ile kalorii powinniście zjadać, żeby schudnąć lub utrzymać wagę, zajrzyjcie do TEGO wpisu, gdzie wszystko jest wyjaśnione w prosty sposób.  Zachęcam Was też do planowania Tygodniowych Jadłospisów, w czym pomoże Wam grafika, którą możecie ściągnąć TUTAJ.

Inne Przykładowe Zdrowe Menu znajdziecie TUTAJ. Zachęcam Was do przejrzenia wszystkich propozycji i przepisów oraz do zadawania pytań na temat ewentualnych modyfikacji czy zamienników.

Omlet owsiano-kokosowy (30g mąki owsianej, 20g kokosowej, 1 jajko, odrobina wody), serek wiejski 100g, plaster świeżego ananasa, pół banana, łyżeczka nasion chia, łyżeczka masła orzechowego. 550kcal

przykładowe zdrowe menu

Zawijas z placka tortilli posmarowany awokado, z dodatkiem sałaty lodowej i plasterka szynki z indyka, marchewka, ćwierć papryki. 320kcal

przykładowe zdrowe menu

Kurczak w rozmarynie i curry z pieczoną dynią i ziemniakami (przepis TUTAJ), sałatka. 400kcal

przykładowe zdrowe menu

Jabłko, pół banana, garść prosa i żyta ekspandowanego (przeczytacie o nich TUTAJ), łyżeczka masła orzechowego. Sok marchwiowo-jabłkowo-pomarańczowy własnej produkcji. 340kcal

przykładowe zdrowe menu

Surówka z marchewki, selera i pomidorów z dodatkiem oliwy, kukurydza gotowana. 135kcal

przykładowe zdrowe menu

Takie dania mogłabym jeść cały czas. Są tak kolorowe i pyszne, że jedząc je, automatycznie poprawia mi się humor. Do tego są naprawdę zdrowe i można jeść je bez wyrzutów sumienia. Moim faworytem jest kurczak z dynią. Nie wiedziałam, że to połączenie może być tak rewelacyjne. Pieczona dynia jest przepyszna, a dodatkowo ma dużo wartości odżywczych (o tym przeczytacie TUTAJ).

Jak podoba Wam się takie menu? Skusilibyście się na takie potrawy? Napiszcie mi koniecznie w komentarzach.


Jeśli ten post okazał się dla Was wartościowy, proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzu, dajcie łapkę w górę (Facebook) lub kliknijcie w serduszko (Instagram).

Marta Gajek

Szczęśliwa mam Jagody i Fasolka, który jest jeszcze w drodze. Żona bardzo pomysłowego męża i lektorka języka angielskiego z pasji. Ciągle wymyślam sobie zajęcia, ale dzięki temu jestem szczęśliwa i nigdy się nie nudzę. Dbam o sylwetkę, lubię zdrowo gotować, kocham rośliny i stawiam pierwsze kroki w ogrodnictwie. Do tego staram się mądrze wychowywać swoje dziecko. Chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem w tych dziedzinach i pokazać Ci, że można fajnie żyć, korzystając z tego, co masz wokół siebie. 

Dołącz do mnie
Facebook
Instagram
Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.
Newsletter

Zachęcam do zapisania się na newsletter Pipilotki. Informacje o nowych wpisach prosto na Twoją skrzynkę!


Archiwum


Polecane
X